Kundesenter
Det dukker alltid opp noen spørsmål på veien. Derfor er vi tilgjengelige på telefon og chat for å svare på spørsmålene du måtte ha.
Jernbanens kundesenter
Entur har jernbanens kundesenter - vi svarer på spørsmål og hjelper deg med togbilletter. Våre kundesentre er til for å hjelpe deg uten at du trenger å forholde deg til hvilket selskap som kjører togene dit du skal reise.
Kontakt oss
Hvis du trenger et raskt svar, anbefaler vi at du ringer vårt kundesenter direkte på:
Åpningstider
Mandag - fredag: 07:00 - 23:00
Lørdag: 08:00 - 21:00
Søndag: 09:00 - 23:00
E-post
Dersom du ønsker å skrive til oss før du skal ut på reise, kan du sende en e-post til tilbakemelding@entur.org. Vi vil svare deg så raskt som mulig, men noen ganger har vi litt responstid. Om det haster, anbefaler vi derfor å ta kontakt på telefon eller chat.
Om henvendelsen gjelder en gjennomført togreise, skal du ta kontakt med det togselskapet som du reiste med.
Togreiser i utlandet
På kundesenteret har vi et dedikert team som jobber med salg av internasjonale togreiser. De kjenner togtilbudet i Europa godt, og hjelper deg gjerne med å planlegge reisen. Det kan likevel være lurt å tenke igjennom hvordan du vil legge opp reisen før du tar kontakt. Vær oppmerksom på at internasjonalt salg har egne åpningstider. Se åpningstider og finn mer informasjon om togreiser i Europa på denne siden: Tog i Europa.