Gå til hovedinnhold
Tilbake til forsiden

Kundekonsulent, vikariat

Er du opptatt av å skape gode opplevelser for kundene våre og ønsker å jobbe tett med oss for å gi dem den beste servicen?

Vi er inne i en spennende periode med store endringer i måten vi hjelper kundene våre på. Ny teknologi og smartere løsninger spiller en viktig rolle, og vi ser etter engasjerte medarbeidere som er fleksible og har riktig kompetanse for å bli med oss på denne utviklingen.

Vi lyser nå ut 5 vikariat.

  • 3X100%
  • 1X50%
  • 1X40%

Arbeidsoppgaver

  • Gi veiledning og support på web-tjenester og reise - og billettapper
  • Formidle reiseinformasjon og billetter for kollektivreiser
  • Bidra inn i utviklingen av et fremtidsrettet og brukerorientert kundesenter
  • Ved behov bidra med veiledning og opplæring av kollegaer
  • Salg av billetter til Europa

Vikariatene inngår i ordinær turnus.

Kvalifikasjoner

  • Det er ønske om utdanning på bachelor-nivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Gjerne erfaring fra servicejobber eller kundeservice
  • Svært gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig i norsk og engelsk. Flere språk er en bonus.
  • Gode digitale kunnskaper slik at du kan veilede andre

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.

Personlige egenskaper

  • Du er i ditt ess når du yter fremragende service
  • Du trives med en hektisk arbeidshverdag og liker at det ''koker''
  • Du er positiv og løsningsorientertDu er selvstendig og jobber godt i team
  • Du setter deg raskt inn i nye problemstillinger
  • Du er ansvarsbevisst

Vi tilbyr

  • Interessant og utfordrende arbeid
  • Godt og kreativt arbeidsmiljø
  • Gode betingelser i et solid selskap
  • Relevant opplæring og muligheter for å videreutvikle seg i bedriften

Arbeidssted: Lillehammer

Søk her.