Kundekonsulent, vikariat
Er du opptatt av å skape gode opplevelser for kundene våre og ønsker å jobbe tett med oss for å gi dem den beste servicen?

Vi er inne i en spennende periode med store endringer i måten vi hjelper kundene våre på. Ny teknologi og smartere løsninger spiller en viktig rolle, og vi ser etter engasjerte medarbeidere som er fleksible og har riktig kompetanse for å bli med oss på denne utviklingen.
Vi lyser nå ut 5 vikariat.
- 3X100%
- 1X50%
- 1X40%
Arbeidsoppgaver
- Gi veiledning og support på web-tjenester og reise - og billettapper
- Formidle reiseinformasjon og billetter for kollektivreiser
- Bidra inn i utviklingen av et fremtidsrettet og brukerorientert kundesenter
- Ved behov bidra med veiledning og opplæring av kollegaer
- Salg av billetter til Europa
Vikariatene inngår i ordinær turnus.
Kvalifikasjoner
- Det er ønske om utdanning på bachelor-nivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Gjerne erfaring fra servicejobber eller kundeservice
- Svært gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig i norsk og engelsk. Flere språk er en bonus.
- Gode digitale kunnskaper slik at du kan veilede andre
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.
Personlige egenskaper
- Du er i ditt ess når du yter fremragende service
- Du trives med en hektisk arbeidshverdag og liker at det ''koker''
- Du er positiv og løsningsorientertDu er selvstendig og jobber godt i team
- Du setter deg raskt inn i nye problemstillinger
- Du er ansvarsbevisst
Vi tilbyr
- Interessant og utfordrende arbeid
- Godt og kreativt arbeidsmiljø
- Gode betingelser i et solid selskap
- Relevant opplæring og muligheter for å videreutvikle seg i bedriften
Arbeidssted: Lillehammer
Søk her.